(بدون عنوان)
نوشته شده توسط : ستاره
  •  
    •  
      •  
        •  

            خدا جونم سلام

             

            خوبیییییی؟؟؟این هفته سه چهار بار بدجوری هوامو داشتی.خواستم بگم مرسی

             

            سر امتحان عملی تربیت بدنی 2 من خنگ که یه جورایی تو والیبال کاملا تعطیلم به طرز معجزه اسایی در حد تیم ملی ظاهر شدم و همین روزاس بیام ببرنم تیم ملی بانوان!(سیما تو اگه اینو خوندی میدونی چی میگم!!)

             

            5 شنبه وسط همت درست جایی لاستیک ماشین پاره شد که ماشین امداد خودرو بود و به من که متنفرم برای تعویض لاستیک از ماشینهای گذری کمک بگیرم کمک کرد و به کلاسم هم رسیدم

             

            سه روز مونده به امتحان تئوری تربیت بدنی 2 کاملا اتفاقی شانا رو تو دانشگاه دیدم که جزوه دستشه و فهمیدم من جزوه رو اشتباهی خریده بودم و کمک کردی صفر نشم امروز!

             

             

            خواهرزاده ی 5 ساله ی زهرا که توی تصادف رفته بود تو کما و احتمال برگشتش تقریبا صفر بود به هوش اومده و امروز آوردنش تو بخش و کلی منم شاد شدم

            .

            .

            .

            .

            .

             

            راس میگن که اونی که تورو داره چی نداره؟

             

            فدات شمممممممممم.خیلی ماهی.کمک کن منم لایق بندگی تو باشم

             

             





:: بازدید از این مطلب : 720
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 / 7 / 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: